یکی از مهم‌ترین اعضای بدن انسان، پا می‌باشد. بسیاری از افراد ممکن است در طول زندگی دچار سوانح مختلفی شده و به هر دلیلی پای خود را از دست بدهند و با مراجعه به یک مرکز پای مصنوعی، در صدد جبران خسارت بر بیایند. در گذشته هنگامی که یک فرد دچار نقص عضو می‌شد، هیچ راهکاری برای جبران وجود نداشت اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، حوزه‌ی ساخت اعضای مصنوعی نیز دچار تحول‌های بزرگی شده است و به لطف فناوری‌های جدید خسارات جسمی ناشی از حوادث مختلف تا حد زیادی قابل جبران می‌باشند.

یکی از سوالاتی که در این میان پیش می‌آید، این است که بهترین مرکز پای مصنوعی در ایران کجاست؟ این مرکز چه خدماتی را ارائه خواهد داد و چه تکنولوژی‌هایی را در ساخت اعضای مصنوعی به کار می‌برد؟ اگر به دنبال پاسخی برای این سوالات هستید، به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید!

برای مشاوره رایگان کلیک کنید.

تکنولوژی اسکن سه بعدی چیست؟

تکنولوژی اسکن سه بعدی چیست؟

یکی از تکنولوژی‌هایی که در مرکز سیدا مورد استفاده قرار می‌گیرد، اسکن سه بعدی است؛ اما این تکنولوژی به چه شیوه‌ای عمل خواهد کرد؟

شاید شما هم تا به حال برگه‌های خود را اسکن کرده باشید. در واقع شما با اسکن کردن برگه در حال به دست آوردن شمایی دو بعدی از آن هستید؛ اما در مورد اعضای مصنوعی بدن انسان مبحث متفاوت است و برای تحلیل، بررسی و مدلسازی این اعضا به اسکن سه بعدی نیاز داریم.

کلینیک سیدا به عنوان یک مرکز پای مصنوعی، قبل از ساخت هر کدام از اعضای بدن انسان یک اسکن سه بعدی از قسمت مورد نظر تهیه کرده و سپس نسبت به طراحی عضو و ساخت آن اقدام می‌کند. این امر باعث می‌شود تا عضوی که در نهایت ساخته خواهد شد ظاهری بسیار طبیعی‌تر داشته باشد.

به عنوان یک مرکز ساخت پای مصنوعی در تهران می‌توانیم مدعی باشیم که پروترهای ساخته شده توسط متخصصان ما به هیچ عنوان قابل تشخیص از اعضای طبیعی بدن نیستند!

مشاوره رایگان در واتساپ

یک عضو مصنوعی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یک عضو مصنوعی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

بعد از این که با تکنولوژی اسکن سه بعدی آشنا شدید، بهتر است تا به ویژگی‌ها یک عضو مصنوعی باکیفیت بپردازیم. در ادامه مهم‌ترین خصوصیات یک پای مصنوعی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • طراحی مناسب و منحصر به فرد

از مهم‌ترین نکاتی که در ساخت یک عضو مصنوعی باید رعایت شود، طراحی مناسب و منحصر به فرد است. با این که تقریبا آناتومی بدن همه‌ی انسان‌ها بسیار به هم شبیه می‌باشد اما با این حال تفاوت‌هایی دارند که تمامی این تفاوت‌ها باید هنگام طراحی و ساخت یک عضو مصنوعی مد نظر قرار گرفته شوند؛ کلینیک سیدا به عنوان یک مرکز پای مصنوعی همواره تمامی اعضای مصنوعی را به صورت منحصر به فرد طراحی می‌کند.

  • کیفیت مواد اولیه

یکی دیگر از فاکتورهای پراهمیت در ساخت اعضای مصنوعی استفاده از مواد اولیه‌ی باکیفیت است. به عنوان یک مرکز پای مصنوعی همواره در تلاش هستیم تا از بهترین مواد اولیه استفاده کنیم؛ این موضوع هنگامی اهمیت بیشتری کسب می‌کند که در حال ساخت پای مصنوعی باشیم. پای مصنوعی به دلیل این که قرار است وزن زیادی را تحمل کند، حتما باید از مواد اولیه‌ی با کیفیتی ساخته شود و کلینیک سیدا به عنوان یک مرکز پای مصنوعی، همواره از بهترین مواد ممکن برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند.

  • زیبایی ظاهری

یکی دیگر از فاکتورهایی که باید در ساخت اعضای مصنوعی مورد توجه قرار بگیرد، زیبایی ظاهری است. متاسفانه گاهی اوقات دیده می‌شود که به این مورد توجه زیادی نمی‌شود و اعضای مصنوعی با این که با کیفیت بالایی ساخته می‌شوند، اما به هیچ عنوان ظاهر زیبایی ندارند. مرکز پای مصنوعی سیدا به عنوان مرکزی که به صورت تخصصی بر روی پروتزهای زیبایی نیز فعالیت می‌کند، همواره برای زیبایی اعضای مصنوعی اهمیت ویژه‌ای قائل می‌شود.

  • وزن سبک

حتی تصور این که یک عضو مصنوعی سنگین را به صورت روزانه با خود حمل کنید نیز زجر آور است! از نکاتی که همواره باید در ساخت اعضای مصنوعی در نظر داشت، وزن آن‌ها است. توانایی فیزیکی انسان بسیار محدود است و اگر اعضای مصنوعی را با کمترین وزن ممکن تهیه نکنیم عملا جابجایی و حرکت بسیار دشوار خواهد بود.

در این بخش سعی کردیم تا چند تا از فاکتورهای تاثیرگذار بر اعضای مصنوعی را مورد بررسی قرار دهیم. در بخش‌های بعدی به مباحث دیگری در رابطه با این موضوع خواهیم پرداخت.

کلینیک سیدا، بهترین مرکز ارتوپدی پای مصنوعی در تهران!

کلینیک سیدا، بهترین مرکز ارتوپدی پای مصنوعی در تهران!

اگر به دنبال یک مرکز ارتوپدی پای مصنوعی در تهران هستید پیشنهاد می‌کنیم تا خدمات کلینیک سیدا را به هیچ عنوان از دست ندهید. این مرکز پای مصنوعی با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز به ویژه اسکن سه بعدی، در حال تولید بهترین و باکیفیت‌ترین اعضای مصنوعی می‌باشد.

یکی از نکات قابل توجهی که در مورد کلینیک سیدا وجود دارد، ارائه ضمانت از طرف این کلینیک می‌باشد. سیدا تضمین می‌کند که تمامی اعضای مصنوعی ساخته شده توسط متخصصان این کلینیک، بالاترین کیفیت ممکن را داشته به هیچ عنوان از خدمات سیدا پشیمان نخواهید شد!

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا علاوه بر آشنا کردن شما با بهترین مرکز پای مصنوعی در تهران، نکاتی کلیدی و پراهمیت را در مورد اعضای مصنوعی و تکنولوژی‌هایی که در ساخت این اعضا مورد استفاده قرار می‌گیرند به شما ارائه کنیم. امیدواریم مطالب گفته شده مفید واقع شده باشند.

برای کسب اطلاعات تماس بیشتر و سفارش های مختلف اینجا کلیک کنید.