پروتز سیلیکونی فک و صورت

صورت سیلیکونی با ضمانت یکساله اقساطی + کیفیت عالی

در واقع پروتزهای آرایشی هیچ نقش کاربردی در بدن ندارند و فقط برای زیبایی و اصلاح عیوب بعد از بریدگی یا گم شدن قسمتی از بدن یا پوست استفاده می شوند. پروتزهای زیبایی شامل چشم مصنوعی، دست، پا، انگشتان دست، انگشتان پا و سینه های سیلیکونی و صورت سیلیکونی است. ایمپلنت های زیبایی اغلب برای اصلاح ناهنجاری ها و عیوب ناشی از ضربه و بیماری استفاده می شوند.

دریافت مشاوره رایگان برای اطلاع بیشتر از قیمت پروتز سیلیکونی فک و صورت با کلینیک سیدا تماس بگیرید.

برای پذیرش لطفا با شماره زیر تماس بگیرید

02188795691

پروتز سیلیکونی فک و صورت

پروتزها انواع مختلفی دارند که پروتز چانه یکی از کاربردی ترین نمونه ها در جراحی زیبایی صورت محسوب می شود.با استفاده از این پروتز می توان تغییرات بسیار چشمگیری در فرم کلی صورت ایجاد کرد. بهترین راه برای ایجاد تغییرات در فک و چانه جراحی صورت است. اما استفاده از این پروتز می تواند کار را بسیار راحت کند و در عرض نیم ساعت صورتی جدید و زیبا داشته باشید.
جراحی چانه و قرار دادن پروتز در این ناحیه را می توان همراه با سایر عمل های زیبایی مانند لیفت صورت یا عمل بینی انجام داد.با این کار می توانید تعادل و تقارن بسیار مطلوبی را در سراسر صورت ایجاد کنید. همچنین جراحی بزرگ کردن چانه بسیار پرطرفدار است زیرا زیبایی بیشتری در کل صورت ایجاد می کند.

پروتز چگونه ساخته می شود؟

مواد زیادی برای ساختن اعضای مصنوعی بدن به روش طبیعی استفاده می شود. مواد موجود در پروتزها عبارتند از: رزین اکریلیک، فیبر کربن، پلاستیک مقاوم در برابر حرارت، سیلیکون، آلومینیوم و تیتانیوم. در نهایت اندام های مصنوعی با فوم پوشانده می شوند تا ظاهری کاملا طبیعی ایجاد کنند.

روکش های چرم مانند انعطاف پذیر فوم را می پوشانند تا طبیعی تر به نظر برسد. پس از ساخت، اندازه گیری و تحویل، باید تنظیماتی انجام شود تا اطمینان حاصل شود که پروتزها در طول زمان به درستی جا می شوند. در نهایت، هدف از همه این آماده سازی ها، تهیه اعضای مصنوعی بدن است که در عین اندازه مناسب، بتواند زندگی بیمار را بهبود بخشد و دامنه حرکتی را تسهیل کند.

پیشرفت در تکنولوژی ساخت پروتز باعث بهبود عملکرد طبیعی پروتز شده و ظاهر زیباتر و طبیعی‌تری به اندام‌های قطع شده می‌دهد. اما در اکثر موارد به دلیل محدودیت های بیمار نمی توان از مناسب ترین روش پروتز استفاده کرد. پروتز سیلیکونی که برای هر بیمار ساخته می شود و دارای برخی عملکردهای غیرفعال است، نقش عمده ای در توانبخشی بیماران این دسته دارد. پروتزهای زیبایی مشابه رنگ و بافت طبیعی بدن ساخته می شوند. امروزه پروتزهای زیبایی به اولین و اصلی ترین انتخاب افراد قطع عضو تبدیل شده است.

پروتزها از بازگرداندن تحرک تا بازگرداندن توانایی فرد برای انجام کارهای روزانه، کیفیت زندگی بیمار را بهبود می بخشند. این پروتزها چه به صورت اندام مصنوعی و چه به صورت پروتزهای زیبایی ساده تر، با توجه به نیازهای فراوان فرد با مواد مناسب ساخته می شوند.

پروتز سیلیکونی فک و صورتپروتز صورت سیلیکونی با بهترین کیفیت

به عنوان مثال، پروتزها بنا به ماهیت خود باید حداقل با بخشی از بدن بیمار برای مدت طولانی در تماس باشند. بنابراین این کار مستلزم آن است که قسمتی از پروتز که با بدن بیمار در تماس است از مواد کاملاً زیست سازگار ساخته شود. به همین ترتیب، قسمت‌های باریک اندام مصنوعی که باید روی اندام باقی‌مانده قرار بگیرند باید بتوانند ضربه‌ها و تنش‌های ناشی از استفاده منظم مانند نیروهای دینامیکی در فعالیت‌ها را جذب کنند.

سیلیکون ها دارای خواص زیادی هستند که برای دست مصنوعی مورد نیاز است: داشتن طیف وسیعی از دورمرها (از نرم تا سخت)، بی اثری شیمیایی، سازگاری با محیط، دوام، قابلیت اتصال با لایه های مختلف (معمولاً بدون پرایمر یا چسب در زیر) و طیف وسیع دمای مفید. همه اینها دلایلی هستند که تولیدکنندگان اندام مصنوعی به طور معمول از سیلیکون استفاده می کنند.

بیشتر بدانید : گوش سیلیکونی با ضمانت یکساله + کیفیت عالی + قیمت ارزان

انواع پروتزهای سیلیکونی فک و صورت

پروتزها چیزهای خنثی و غیرسمی هستند که توسط جسم خارجی تشخیص داده نمی شوند و با قرار دادن آنها در بدن عوارض آلرژیک ایجاد نمی شود. جزء اصلی این مواد سیلیکون است و ترکیبات پلیمری این ماده انقلابی بزرگ در صنعت زیبایی ایجاد کرد. بسیاری از افراد برای اصلاح شکل و ساختار قسمت های مختلف بدن و صورت خود از مدل های مختلف پروتز سیلیکونی که در برندهای مختلف و در شکل ها و اندازه های مختلف تولید می شوند استفاده می کنند.

یکی از بهترین برندهای تولید پروتز سیلیکونی در دنیا شرکت آمریکایی Implantech می باشد که تمامی محصولات آن مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا بوده و توسط بهترین متخصصین در زمینه مهندسی پزشکی و مهندسی پلیمر ساخته می شود. این شرکت تولید کننده انواع پروتزهای سینه و هیپ در اشکال و اندازه های مختلف و همچنین ساخت انواع پروتزهای صورت و فک از جمله:

  • پروتز سیلیکونی گونه

  • پروتز سیلیکونی چانه

  • پروتز سیلیکونی زاویه فک

  • پروتز سیلیکونی گونه مدل تکسچر و ساده

چه قسمتهای از صورت برای پروتز مناسبترند؟

یکی از بهترین شرایط استفاده از پروتز زمانی است که رشد کم استخوان باعث ایجاد نقصی در صورت شود مانند حالتی که استخوان چانه یا گونه به خوبی رشد نکرده و کوچک باشند.بیشترین جایی از صورت که برای برجسته کردن آن از پروتز استفاده می شود، چانه است. بسیاری از افراد به دلیل داشتن چانه کوچک، با برجسته کردن آن تغییر بسیار زیادی را در زیبایی صورت خود ایجاد می نمایند. برجسته کردن گونه با پروتز  بعد از چانه ، شایعترین مورد استفاده از پروتز صورت را به خود اختصاص می دهد.

شایعترین و مهمترین عوارض بعد از پروتز صورت و فک چیست؟

شایعترین و مهمترین عوارض بعد از پروتز صورت و فکغیر قرینگی بعد از نصب پروتز یکی از شایعترین عوارض بعد از جراحی می تواند باشد. در اغلب موارد این غیر قرینگی بسیار اندک بوده و نیاز به اصلاح ندارد. از عوامل مهم ایجاد غیر قرینگی صورت می توان به عدم ثابت کردن پروتز حین جراحی و یا وارد شدن ضربه بعد از جراحی نام برد.از عوارض دیگر پروتز صورت می توان به احساس بیحسی در نواحی اطراف پروتز اشاره کرد . خوشبختانه این بیحسی در اغلب موارد مختصر بوده و تقریبا در تمامی موارد با گذشت زمان بهبودی نسبی ایجاد می شود.

انتخاب و استفاده از پروتز

عواملی که در انتخاب اندام مصنوعی نقش دارند عبارتند از:

  • محل و میزان قطع عضو
  • وضعیت اندام باقی مانده
  • میزان فعالیت مخصوصاً برای پاهای مصنوعی
  • اهداف و نیازهای ویژه بیمار

پروتزها توسط متخصصین این حوزه طراحی و تولید می شوند. معمولا پس از رفع تورم و جراحات ناشی از قطع عضو، ساخت اندام مصنوعی در بیمارستان آغاز می شود. مراحل ساخت اندام مصنوعی عبارتند از:

مشاوره رایگان در واتساپ

  • اندازه گیری نوک اندام قطع شده و اندام سالم مقابل
  • ساخت قالب گچ
  • سوکت درست کن

راحتی و مراقبت از پروتزها

برای استفاده مفید از اعضای مصنوعی بدن و جلوگیری از بروز مشکلات بهتر است از پروتزها، اعضای قطع شده و سلامت عمومی مراقبت شود. مراقبت روزانه شامل:

  • قبل از رفتن به رختخواب، پروتز را بردارید، قطعات شل یا شکسته را بررسی کنید، انتهای اندام قطع شده را از نظر تاول یا سایر علائم تحریک بررسی کنید.
  • تمیز کردن اندام قطع شده، روغن کاری مالی و ماساژ نوک آن
  • پیچاندن انتهای اندام قطع شده برای کاهش تورم هنگام استفاده از پروتز
  • معاینه مکرر و منظم پوست اندام قطع شده برای جلوگیری از آسیب. ممکن است برای این کار به کمک شخص دیگری نیاز داشته باشید یا از آینه استفاده کنید.
  • انجام تمرینات ورزشی مورد تاکید فیزیوتراپیست. این تمرینات شامل حرکات کششی، حرکات مختلف دست و پا، تثبیت وضعیت بدن و استقامت است.
  • پوشیدن کفش و سایز مناسب و عدم تغییر ارتفاع پاشنه کفش بسیار مهم است. پروتزها فقط برای یک پاشنه طراحی شده اند.
  • محل را با آب و صابون بشویید
  • خشک کردن سوکت قبل از قرار دادن پروتز

یکی دیگر از نکات مهم استفاده از اعضای مصنوعی حفظ وزن مناسب و جلوگیری از اضافه وزن است. این کار کمک زیادی به حفظ پروتز می کند. حداقل سالی یک بار پروتزها را به دقت بررسی کنید تا از سالم بودن آنها مطمئن شوید و در صورت لزوم ترمیم کنید.

پروتز سیلیکونی فک و صورت کلینیک سیدا

یکی از بهترین و با کیفیت ترین پروتز سیلیکونی فک و صورت، تولید کلینیک سیداست. با توجه به بررسی ها و معاینات مراجعین، بهترین صورت مصنوعی ها با بهترین کیفیت و متریال ساخته میشود تا فرد به راحتی بتواند از آن استفاده کند و در آینده نگران خرابی و از بین رفتن آن نباشد.

کلینیک سیدا سعی در تولید بهترین محصولات سیلیکونی مصنوعی است تا شما با خیال راحت بتوانید از آن استفاده کنید و اعتماد به نفس خود را برگردانید. برایاطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان کلینیک سیدا تماس بگیرید تا از راهنمایی کامل بهره مند شوید.

جهت مشاوره رایگان لطفا با شماره زیر تماس بگیرید

02188795691

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *