ممکن است شما نیز مانند بسیاری از افراد طی یک سانحه بخشی از صورت خود را از دست داده باشید. این اتفاق جدا از این که بسیار دردناک می‌باشد، می‌تواند بر روی ظاهر افراد اثراتی منفی گذاشته و اعتماد به نفس آن‌ها را خدشه دار کند؛ اما راه حل چیست و چگونه می‌توان این مشکل را حل کرد؟ ما به شما مراجعه به یک مرکز پروتز صورت را پیشنهاد می‌کنیم!

در گذشته اگر فردی دچار چنین مشکلی می‌شد، راه حلی برای آن وجود نداشت و متاسفانه باید تا آخر عمر با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کرد؛ اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های مختلف، می‌توان این نقص را تا حدود زیادی پوشش داد. مرکز پروتز صورت سیدا به واسطه‌ی تجربه‌ی بالا و بهره‌گیری از بهترین متخصص‌ها، می‌تواند باکیفیت‌ترین پروتز صورت را به شما ارائه بدهد. اگر شما هم کنجکاو هستید تا در مورد فرآیند کار اطلاعات بیشتری کسب کنید، به هیچ عنوان ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید.

اسکن سه بعدی چیست؟

همانطور که گفته شد امروزه تکنولوژی‌های مختلفی در فرآیند ساخت پروتزها مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از تکنولوژی‌هایی که توسط مرکز پروتز صورت سیدا استفاده می‌شود، اسکن سه بعدی است.

همانطور که می‌دانید صورت انسان دائم در معرض دید می‌باشد و اگر پروتزی که برای این قسمت استفاده می‌شود دارای طراحی مناسبی نباشد، به راحتی می‌توان آن را تشخیص داد. یک پروتز خوب، پروتزی است که از باقی بخش‌های صورت قابل تشخیص نبوده و کاملا هماهنگ با دیگر قسمت‌ها باشد.

استفاده از اسکن سه بعدی در مرکز پروتز صورت سیدا به متخصصان این امکان را می‌دهد تا دقیق‌ترین و مناسب‌ترین پروتز ممکن برای قسمت از دست رفته را طراحی کنند. با استفاده از اسکن سه بعدی تمامی اجزای صورت فرد کاملا مورد بررسی قرار گرفته و با داشتن مدل سه بعدی صورت، می‌توان پروتزی طراحی کرد که کمترین تلرانس ابعادی و هندسی را داشته باشند و به خوبی با صورت فرد فیت شوند.

مشاوره رایگان در واتساپ

اسکن سه بعدی چیست؟

چه موادی در ساخت پروتز صورت استفاده می‌شوند؟

شاید یکی از سوالاتی که ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد، این باشد که چه موادی در ساخت پروتز صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سیلیکون، ماده‌ای است که بیشترین سهم را در ساخت پروتز صورت دارد؛ اما چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود که از سیلیکون استفاده کنیم؟ در ادامه تعدادی از مزایای سیلیکون را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

چه موادی در ساخت پروتز صورت استفاده می‌شوند؟

  • وزن سبک

حتی تصور این که دائما جسمی سنگین بر روی صورت شما قرار گرفته باشد نیز زجر آور است! در مرکز پروتز صورت سیدا تمامی پروتزها با استفاده از سیلیکون تهیه می‌شوند که چگالی بسیار کمی داشته و باعث می‌شود عملا سنگینی آن را بر روی صورت خود احساس نکنید.

  • استحکام بالا

یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام ساخت پروتز در نظر گرفته شود، استحکام بالای آن است. به خصوص در مورد پروتزهای صورت که دائما با محیط بیرون در ارتباط بوده و شرایط آسیب دیدن برای آن‌ها فراهم می‌باشد؛ به همین دلیل پروتزهای صورت با استفاده از سیلیکون ساخته می‌شوند که در کنار داشتن وزن کم، از استحکام بالایی نیز برخوردار باشند.

  • عدم ایجاد حساسیت

یکی دیگر از مزایایی که استفاده از سیلیکون در ساخت پروتز دارد، حساسیت‌زا نبودن آن است. در مرکز پروتز صورت سیدا تمامی محصولاتی که طراحی و ساخته می‌شود به خصوص پروتز‌هایی که مستقیما با پوست در ارتباط هستند، از جنس سیلیکون بوده و به هیچ عنوان حساسیتی برای شما ایجاد نخواهند کرد.

  • جلوه‌ی طبیعی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در ساخت پروتز باید در نظر گرفته شود، جلوه‌ی طبیعی آن است. تمامی پروتزهای که در مرکز پروتز صورت سیدا ساخته می‌شوند با بهره‌گیری از سیلیکون جلوه‌ای بسیار طبیعی داشته به هیچ عنوان قابل تشخیص نیستند.

نگهداری و بهداشت پروتز صورت

یکی دیگر از سوالاتی که در ذهن داوطلبان دریافت پروتز صورت ایجاد می‌شود، این است که نگهداری و رعایت بهداشت برای این پروتزها به چه صورت است؟ در واقع از آنجایی که این پروتزها جنسی مستحکم دارند لازم نیست در زمینه‌ی نگهداری مورد خاصی را رعایت کنید اما در مورد بهداشت، لازم است تا پروتز خود را هر روز با آب و صابون بشویید؛ به خصوص در مورد پروتز صورت که همواره با محیط بیرون در ارتباط می‌باشد.

نگران رنگ پروتز نباشید!

کلینیک سیدا به عنوان یک مرکز ساخت پروتز صورت در تهران، همواره سعی دارد تا بهترین کیفیت ممکن را به مشتریان خود ارائه دهد. رنگی که ما برای ساخت پروتز صورت مورد استفاده قرار می‌دهیم با ترکیبات سیلیکون مخلوط شده و این کار، سبب می‌شود تا به هیچ عنوان رنگ آن از دست نرود.

نگران رنگ پروتز نباشید!

هزینه انجام پروتز صورت

از دیگر موضوعاتی که برای مراجعین از اهمیت بالایی برخوردار است، هزینه می‌باشد. ما در مرکز پروتز صورت سیدا همواره سعی داریم تا در حین حفظ کیفیت، قیمت نهایی محصول را به پایین‌ترین حد ممکن برسانیم تا تمامی اقشار جامعه توان پرداخت هزینه پروتز صورت را داشته باشند.

می‌توانید با تماس با کلینیک سیدا علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی، از آخرین قیمت‌های خدمات مرتبط با پروتز صورت نیز آگاه شده تا بتوانید برآوردی مناسب را انجام دهید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا علاوه بر معرفی بهترین مرکز ارتوپدیپروتز صورت در تهران، نکاتی کلیدی را نیز در مورد این محصول ارائه کنیم؛ امیدواریم مطالب گفته شده مفید واقع شده باشند.

برای کسب اطلاعات تماس بیشتر و سفارش های مختلف اینجا کلیک کنید.